• وبلاگ : سلوک
  • يادداشت : تناقضات ذات...و باقي ماجرا
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام"

    در مورد تصميمتان که نميدانم امتحان الهي است يا خير به هر حال مهاجرت براي حفظ دين بسيار عالي است وليکن بايد ديد که براي چه است که خود بهتر ميدانيد وليکن افرادي چون شما اگر ميدان را خالي کنند فساد بهتر ميتواند در جامعه جولان دهد در صورتي که ممکن است خيلي ها به خاطر وجود امثال شما در جامعه خطايي را نکنند يا خيلي با ترس و... انجام دهد.خلاصه رفتن و خالي کردن ميدان با افرادي چون شما همان است که شيطان و دشمن ميخواهد اميدوارم که تصميم خوب بگيريد و به مبارزه ي خود در هر کجا که هستيد ادامه دهيد و در پناه حق تعالي موفق و مويد باشيد انشاءالله.

    خلاصه بگويم:يادم است به مشاور مدرسه مان که خدا خيرش دهد انشاءالله گفتم که دانشگاه دولتي ثبت نام کردم تا قبول شوم و گفت دانشگاه آزاد پس چي؟ گفتم از محيط آن خوشم نميآيد و گفت که وقتي بچه مذهبي ها در آنجا ثبت نام نميکنند و وارد آنجا نمي شوند و امر به معروف و تذکري نيست در آنجا(دانشگاه) اينطور مي شود و من هم اين حرف به حق و زيبايشان را گوش کرده و هميشه در خاطر دارم و از آن در جاهاي مختلف استفاده ميکنم.

    ياعلي

    اللهم عجل لوليک الفرج

    پاسخ

    وعليکم السلام
    بله با بخش اعظم فرمايشات شما موافقم... به همين دليل هم کمتر پيش مي ايد از حضور در محافلي خودداري کنم نتيجه اش هم خوب بوده به لطف خدا... ولي بحث اين است که براي موثر بودن در فرهنگ اين شهر بايد دو چيز داشت يا نفوذ وقدرت ويا پول...هيچکدام اين ها به حلال دست يافتني نيست لااقل براي من...من از آزمون پول راداشته ام...تغيير را ديده ام...وقتي قيمت اتومبيلت به اندازه خانه ي يک ادم باشد ناگهان خيلي مغرور ميشوي...و... کم کم احساس خود برتر بيني و بي توجهي به اينهمه فقر و...خيلي مسائل ديگر...اين تصميم حاصل لااقل 8 سال تفکر بوده ...معتقدم به فرمايش قران کريم گاهي بايد از محلي هجرت کرد تا گشايشي بدست اورد ومعتقدم انچنان جوّ همه جا درگير است که اين اثر رابهتر ميتوان به جا گذاشتچنانکه دوستان مومن ساکن اروپا تاثيراتي گاه باور نکردني در جوّ اطراف دارند...علي اي حال ملتمس دعايم...
    ياحق