سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلوک

  امروز روز غمبار دیگریست در تاریخ تشیع ... امامی مظلوم که در عاشورا  طفلی چهار ساله بود؛ ان روز عظیم را درک فرمود. پا به خار مغیلان سپرد ،پیکر تب دار پدر را میدید،سر جدّ بزرگوارش بر سر نی اوای قران میخواند و پیکر عمویش بر خاک اربن اربا دید... پرواز رقیه در شام ،سیلی عدو بر گوش سکینه و قامت خمیده دخت علی بن ابیطالب بار سنگینی بر قلب این کودک مظلوم بود. امامی که سالها اندوه پدر و مظلومیتش را مشاهده نمود.در جوانی کمر بر احیائ مذهب تشیع بست که فرزند خلفش مولانا جعفر بن محمد الصادق این راه را به کمال رساند.

  این امام عالم مانند اجدادش به جرم اهل بیت رسول بودن در سنه 114 به دست ملعون بن ملعون ابراهیم بن ولید به تحریک قاتل پدر بزرگوارش، هشام بن عبدالملک ملعون به شهادت رسید . قبر نورانی این امام بزرگوار در غربت بقیع قرار دارد. همان بقیع که همیشه نامش با نام ارامگاه گمشده ی مادر سادات گره خورده !

  امام عالم ، روحی فداک در چنین روزی شفیع ما در نزد حضرت حق باش .کمک کن تا نور همیشه جاوید فقه جعفری به قلبمان بتابد و در این روزگار تاریک روشنگر راهمان باشد.امام مظلوم جایی خواندم که فرمودی اگر در روزگار اخر الزمان میزیستی و دوره امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را درک میفرمودی خدمتش می نمودی!! امام حق، ای فرزند حق، ای شکافنده ی علوم ؛ دعایمان کن که امام عصر را درک کنیم و خدمتش نماییم.

  دعایمان کن که روزگارمان بی یاد مهدی موعود ارواحنا لتراب المقدمه الفدا نگذرد!! ما را لایق نام شیعه جعفری بفرما .

  امین.

پ.ن1: امیدورام هر کس درسی در فقه ؛این میراث مکتب امامین صادقین علیهم السلام؛گرفته است ،در راهش ثابت قدم و مورد لطف اهل بیت قرار گیرد.

پ.ن2:دیروز سالروز حمله دد منشانه وهابیون در سال 1366 به حجاج حق طلب بود.یاد شهدای انروز گرامی باد.امید انکه با تلاش حق طلبانه ی مسلمین روزی دست ناپاک این اولاد یهود یثرب برای همیشه از بیت الله الحرام و مدینه االنبی کوتاه شود.

 یاحق

 



برچسب‌ها:
[ جمعه 90/8/13 ] [ 1:53 عصر ] [ م.رزاقی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

م.رزاقی
راهی پیش رو است ، بس صعب... راهی از خود به خدا... در انتظار مدد آسمانی اش قلم را نذر کرده ام !
لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ