سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلوک

بسم الله الرحمن الرحیم

   روز جمعه و ارزوی امدنت بازهم رسید. این بار کمی فرق میکند آقای من دو روز پیش از این عاشورا بوده و داغ غم شما در قلب ما تازه شده...امروز شبیه همه ی جمعه های ماه مبارک منتظرم! امروز مدام تکرار خواهم کرد منتقم می اید. امروز به هیچ کس فکر نمیکنم؛ به هیچ ظالمی ، به هیچ نامردمی ، چه، میدانم می آیی... میدانم امروز بیش از همه ی عالم خودت منتَظری مولا ! وما در این افسوس که لایق نیستیم. هزار سال گذشته است اما ما هنوز نفهمیدیم چرا رفتی چرا از دیده ها پنهان شدی؟ هنوز بیا بیا میگوییم برای حوایج خودمان ! هنوز منتظریم بیایی تا حق شخصی ما را از این وان بگیری!

   نفهمیده ایم ان مسلکی  که ایستاد تا سر حسین بر نی رود امروزهنوز زنده است... و ما سینه چاکان ولایت فقط ریا کار تر شدیم! یاد گرفتیم به جا اشک بریزیم وبه جا بخندیم! اما یاد نگرفتیم وقتی نام ولایت امد مجنون وار فقط "چشم" بگوییم. سرّ عاشورا این،اوج عاشقا نه ی حسینی، در گفتن"سمعاً وطاعتا"بود. سرّ در اطاعت و رضایت  ولی خدا بود واین سنت هنوز هم هست. اما ما نمی خواهیم بفهمیم...ببین امام زمان بیا ولی کاری به کار من مقامم پولهایم و...نداشته باش! این حرف دل خیلی هاست! خیلی از ما !! ما که شب ها برای آزادی وجدان قرآن قرائت میکنیم... زیارت عاشورا را چله میگیریم...نذری میدهیم از این سر محل تا ان سر!...مهم نیست چه کسی ان را بخورد مهم این است که همه ببینند ما برای امام حسین نذری وروضه داریم! همه که مارا دیدند حاج خانم گویان سلام وحاج اقا گویان عرض ارادت کنند وما خاضعانه جواب دهیم !!خدایا پناه بر تو از نفسی که ما را حتی در راهت میفریبد!!!وقتی نام از راه علی می اید در کمال وقاحت می گوییم او علی بود امروز که نمیشود مانند ان زمان زندگی کرد! این چه توجیهی است که روش مولا علی را محدود به زمان میکند جز وسوسه ی خناس در ملت رسول الله!

    اخر این همه تجمل در عزاداری های ما ،در نذرهایمان ، در مولودی هایمان و... از کجا مده ؟؟ این ها که سنت نبوی و علوی نبوده! این همه حرص دنیا...قاپیدن نان از دست یکدیگر از کجا مده؟ برای بدست اوردن لقمه ای چرب تر دین را میفروشیم! راستی یک نکته ی جالب این روزها ولایی بودن مد نیست! تیپ روشنفکری دینی !! مد است!اینکه "من همه چیز را قبول دارم ولی حجاب و ... و... را نه!"از کی تا بحال اسلام گزینشی شده ؟ که شما هرچه را خواستی بپذیری هر چه را نه زیر سوال ببری؟ شجاع باش وبگو من توان عمل به این دین را ندارم ولی تلاش میکنم! چرا بدعت میگذارید! خواندن نماز بی وضو و حضور در انواع مراسم مذهبی همراه با نامحرمان! چه نوع نورانیتی قراراست به ارمغان بیاورد که بهتراز هیچی است! چرا همه مان مجتهد شده ایم! چرا دوری از علما و زیر سوال بردن روحانیت! انهم با طعنه هایی وقیح مد شده! لابد بحران اقتصادی اروپا هم زیر سر روحانیت است! هیچ کس نمیگوید همه روحانیون درجات عالیه روحی دارند...همانطور که هیچ انسانی مبرا از گناه نیست! اما این چه انصاف و وجدانیست که لباس دین را به بدترین مذمت ها سرزنش میکند!

   دوست جوان من! زیر سوال بردن روحانیت...زیر سوال بردن ولایت فقیه...یعنی زیر سوال بردن ولایت ! یعنی زیر سوال بردن ظهور!! این ها اصول دین ماست! چطور میتوان تصور کرد جامعه بدور از رهبری دینی رو به کمال رود؟ مگر میشود با دموکراسی غربی جامعه ی مهدوی ساخت!!!چرا به جای تکرار واژ ها ی دیگران کمی فکر وتحقیق نمیکنیم!

   خودمان را اصلاح کنیم! تا ما صالح نشویم اگر روزی هزاربار هم دعای عهد وفرج بخوانیم مولا نمی اید! باید انقلابی در خودمان ایجاد کنیم.انقلابی بر علیه مصرف گرایی، تجمل گرایی، قضاوت های بی اساس و... .امدن مهدی فاطمه انقلاب می خواهد! یکروز در جهان این تغییر را ایجاد کردیم! تغییری که پیش گویان یهود و کابالا انرا پیش بینی میکردند ! در این کشور جا خوش کرده بودند که مباداانقلاب صورت گیرد. اما به لطف خدا این انقلاب پا گرفت! ما امروز بزرگترین دغدغه ی دولتمردان الحادی هستیم. پس باید به موازات این همه عنایت خدا قدم پیش بگذاریم واز خود بگذریم تا به خدا برسیم.

  با دعا واشک زاری فقط نمیشود مهدی یار بود! یار مهدی یعنی حق گو...حق طلب...نا حق ستیز! عاشورا یعنی تزکیه بعد یاری امام معصوم و انقلاب! سفره ی پاک میخواهیم! پیشانی بر سجده ونه بر فخر مردمان! دست بخشنده ونه در جیب! چشم به خدا چشم به راه امدن مهدی ونه گره خورده در نگاه نامحرمان!

  بیا خواهر؛ بیا برادر؛ همین امروز عوض شویم! همین امروز شیعه شویم ! شیعه علی! بیا امروز بین نماز ظهر وعصر سلام بر امامی دهیم که زندهاست .ما را نگاه میکند! وما را دوست دارد.امامی که در دعاهایش برای دین من وتو اشک میریزد.بیا امروز با اوعهدی ببندیم!از خون ! بیا امروز با امام مهدی روحی له الفدا بیعت کنیم! دست به اطالعت دهیم وگردن در فرمانکذاریم.که هرچه مذهب گفت فقط چشم بگوییم. بیا بحث نکنیم که چرا؟ فقط بگوییم چشم.

خدا را چه دیدی ...شاید امد وما ملت یاری کننده اش شدیم.

او می اید وای بر ما اگر از یاری کنندگان نشده باشیم.اگربرای انقلاب مهدی فاطمه منقلب نشده باشیم.




برچسب‌ها:
[ جمعه 90/9/18 ] [ 11:28 صبح ] [ م.رزاقی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

م.رزاقی
راهی پیش رو است ، بس صعب... راهی از خود به خدا... در انتظار مدد آسمانی اش قلم را نذر کرده ام !
لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان


وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ