• وبلاگ : سلوک
  • يادداشت : خداي عزيزم!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام . وبلاگ خوبي داريد . فقط اگر ممکنه توضيحي در رابطه با عنوان انتخابي حقوقدان منتظر بديد و اينکه چرا اين عنوان رو انتخاب کرديد . متشکرم .
    پاسخ

    وعليکم السلام نويسنده اين سطور پيوندي ناگسستني با اموخته هاي جديدش و انتظاري به اندازه سالها چشم براه عدالت بودن ، دارد.اين پيوند نقطه کشف اين نام است...انساني که ارزو ميکند حقوقداني در انتظار امدن عدالت وحق باشد.

    سلام نوشته بودي خداي عزيزم گفتم يه دونه لايك بزنم برم به كاراي مهم نداشتم برسم بين اونهمه سر درگمي اما گفتم بزار ببينم چي گفته شايد واقعا زيبا گفته و زيبا بود الحق كه عالي بود موفق باشي انشاالله اگر همسر نداري به زودي خوشبخت شي اگر پول نداري به پول هم برسياگر هر چه نداري با خدا به همه ي نداشته هات برسي خدايت را آنگونه خواندي كه لايق خوانن بود و در دل من نشست و به عمق جانم نفوذ كرد و من اين مني كه مانده در منيت خود است به خود آورد كه اگر مشكل دارم خدايي دارم كه از مشكلات تمامي مشكل داران با خبر است و آنقدر بزرگ كه در باور نميگنجد و آنقدر بانا كه هيچ چشم مغناطيسي نميبيند خداي من هم همان خداي توست خداي عزيز من خداي عزيز همه است منتها ما حسوديم خدا كه همسر نيست يكي مال يكي خدا مال همه است و خداي همه است و مال هيچ كس نيست قلمم شكست در ندانسته هايي كه با قلمدان مرصع نيشابوري به قلم آورم:))
    پاسخ

    وعليکم السلام ...قدم رنجه بانو جان...مرحمتي تان زيبا بود. دلتان به داغ غمش مبتلا! ياحق
    + شيداي اصفهاني 
    سلام موفق باشيد
    پاسخ

    وعليکم السلام...سپاسگزارم.